رسول زاده کفاش

نــام :
رسول
نـام خـانوادگـی :
زاده کفاش
نـام پـدر :
عبدالله
تـاریخ تـولـد :
1343/09/25
مـحل تـولـد :
کرمان
سـن :
23 سـال
دیـن و مـذهب :
شرح شهادت

بیست وهفتم اسفندماه سال 1366، در شیخ‌صالح (روستایی در عبدالخان از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه در استان خوزستان) بر اثر بمباران هوایی به شهادت رسید.

وصیت نامه
بیوگرافی

رسول، بیست‌وپنجم آذرماه سال 1343، در شهر كرمان چشم به جهان گشود. پدرش عبدالله و مادرش گوهر نام داشت. او تحصیلات ابتدایی و دبیرستان را تا سوم متوسطه در کرمان پشت‌سر گذاشت و سال 1362 جهت کادر درجه‌داران فنی در هوانیروز استخدام شد. رسول پس از یک‌سال گذراندن دروس نظامی، زبان انگلیسی و تخصص تعمیر عمومی بالگرد، به درجه گروهبان دومی رسید.
اولین واحد خدمتی این متخصص هوانیروز در گردان تک پایگاه پشتیبانی هوانیروز اصفهان بود که با سمت تعمیرکار بالگرد کبری به خدمت مشغول شد.
درجه‌دار رسول زاده‌کفاش همانند دیگر درجه‌داران متخصص هوانیروز دارای مأموریت‌های بسیاری در زمینه تعمیرات بالگرد در جبهه‌های غرب و جنوب بود. او از متخصصین فنی بود که پس از انقلاب وارد هوانیروز شد و تا زمان شهادت لحظه‌ای از تلاش و کوشش دست برنداشت.
ایمان محکم، احساس مسئولیت و عشق به کشور و مردم از خصلت‌های خوب او بود.
رسول، بیست‌وهفتم اسفندماه سال 1366، در شیخ‌صالح (روستایی در عبدالخان از توابع بخش مرکزی شهرستان کرخه در استان خوزستان) بر اثر بمباران هوایی به شهادت رسید.

جـزئیات شـهادت

تـاریخ شـهادت :
1366/12/27
کـشور شـهادت :
ایران
مـحل شـهادت :
بمباران هوايي شيخ‌صالح
عـملیـات :
والفجر10
نـحوه شـهادت :

اطـلاعات مـزار

مـحل مـزار :
وضـعیت پـیکر :
موقـعیت مـزار در گـلزار شـهدا
قـطعـه :
2
ردیـف :
2
شـماره :
16

تصویرمـزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *