محمد محسنی ده یعقوبی

نــام :
محمد
نـام خـانوادگـی :
محسنی ده یعقوبی
نـام پـدر :
علی
تـاریخ تـولـد :
1337/07/29
مـحل تـولـد :
سـن :
سـال
دیـن و مـذهب :
شرح شهادت
وصیت نامه

بنام خداوند بخشنده مهربان

سپاس خداندى را كه پروردگار جهانيان است و درود فرستد بر اقاى ما محمد (ص)و اولادش همچنين درود فرستد بر حضرت على (ع)منتخب خدا و رسول و يازده پسرانش همچنين درود به رهبر كبير انقلاب امام خمينى و درود بر ياوران هميشه در سنگر امام و سلام بر شهيدان را حق و حقيقت و درود بر ايثار گران اسلام وانقلاب و درود و سلام فراوان بر پدر و مادر پر مقاومتم كه چنين فرزندى را در راه اسلام و دفاع از ميهن عزيز ايران پروراند و هديه اى كه خداوندبه ايشان داده و بخوبى از ان حفاظت كرده و بعد امانت را به خوبى پس داده ؟؟؟ خواهند داد .
انا لله و انا اله راجعون  براستى كه همه ما از او هستيم و به سوى ا و باز مى گرديم من به اين دليل وصيت نامه را مى نويسم كه هر ان امكان مرگ در اين منطقه وجود دارد و محمد جان دوست عزيزم اميدوارم كه وصيت نامه مرا پيش خود نگه دارى و به هيچ وجه نگذارى كسى از ان با خبر شود چون شايد هم زنده بر گردم اگر بر گردموتو از نبودن من باخبر شدى ان وقت وصيت نامه مرا به پدر و مادرم بدهى ،پدر و مادر عزيز اگر زنده بمانم كه به اميد خدا تمام كوشش من راضى شماست و اگر بر نگردم شما به بزرگى خودتان مرا ببخشيد و به تمام دوستان و اقوام وخويشان همه استدعا دارم كه انها هم مرا عفو كنند و به بزرگى خودشان ببخشند و مرا ببخشيد كه قدر شما را ندانستم و به ؟؟؟بگوييد كه حتما دعا ى كميل و نماز شب را فرا گيرند و اگر توانستند هفته اى يك مرتبه يا ماهى و اگر هم وقت نداشتند سالى يك مرتبه بخوانند و نماز و عبادت خداوند را به هيچ وجه فراموش نكنند و در پايان ارزوى موفقيت روز افزون شما را خواستارم .
در ضمن محمد ميرزايى دوست عزيز كتابهاى مرا اگر بر نگشتم تو مى توانى خودت يا به هر كسى كه خيرى مى داند بدهى . ؟؟؟بدون بها و راهنايى كنى انها مرا و وسايل كوهنوردى مرا به هيئت كوهنوردى اهدا كنى و به همه و به همه دوستان كوهنوردى من الخصوص استاد و فرقان و سيد مهدى و محمود بگوييد كه مرا ببخشند و عفو كنند و خودت هم ودوست من و بگوهم اگر مى نوانند لا اقل سالى يكدفعه دعاى كميل را بر گزار كنند و روح مرا شاد كنند و من هم از خدا وند متعال سلامتى و سعادت همه شما را خواهانم – ديگر چيزى براى گفتن ندارم در ضمن عبات خدا را هرگز فراموش نكنى تمام .
محسنى 18/10/60

محمد جان هر چه كه ميدانى خودت بر روى قبرم بنويس و مرا در مزار شهيدان در كرمان به خاك بسپاريد .

بیوگرافی

محمد، بیست‌ونهم مهرماه سال 1337 در روستای ده‌یعقوب از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد. پدرش علی و مادرش ربابه نام داشت. او تا پایان مقطع کاردانی درس خواند و سپس به عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام شد. محمد شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس در حوالی خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

جـزئیات شـهادت

تـاریخ شـهادت :
1361/02/16
کـشور شـهادت :
مـحل شـهادت :
عـملیـات :
خرمشهر
نـحوه شـهادت :

اطـلاعات مـزار

مـحل مـزار :
گلزار شهدای کرمان
وضـعیت پـیکر :
موقـعیت مـزار در گـلزار شـهدا
قـطعـه :
1
ردیـف :
10
شـماره :
31

تصویرمـزار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *